Etykiety

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wiedźma na miotle, czyli mój pokrowiec na ultrabooka

Kiedy uszyłam pierwsze filcowe etui na smartfona (i to dla siebie), wiedziałam, że nie jest to ostatnia rzecz jaką z filcu chcę uszyć. Już wtedy myślałam o uszyciu pokrowca na ultrabooka. Niestety szyjąc róże rzeczy szycie dla siebie często odkładam. I dlatego trochę mi zajęło zanim zabrałam się do uszycia tego, co dzisiaj Wam pokazuję. 

Jak pewnie widzicie szwy nie są zbyt równe. Niestety moja maszyna dość nisko podnosi stopkę i podwójnie złożony gruby filc to dla niej, a co za tym idzie i dla mnie, nie lada wyzwanie.  

Oprócz braku czasu na przeszkodzie do uszycia pokrowca stało jeszcze to, że nie wiedziałam co chciałabym, żeby znalazło się na filcu. Ostatecznie decyzja padała na wiedźmę na miotle. I nie znalazła się ona na filcu. Przeciwnie, wycięłam ją z niego, a fioletowy cienki filc podszyłam od spodu. 

Cały pokrowiec dość ciasno otula ulrabook, dzięki temu stanowi dla niego zabezpieczenie przed niechcianymi uderzeniami. 
Dodatkowo przed wypadniecie zabezpiecza go szeroki pasek filcu stanowiący "zamknięcie""pokrowca. Początkowo plan był taki, żeby zapinać go na duży guzik, ale ostatecznie zdecydowała, że jednak zastosuję rzep. 


Mimo, że moja maszyna nie chce do końca współpracować ze mną podczas szycia rzeczy z tego grubego filcu, to jednak nie zamierzam się poddawać. Tak bardzo mi się one podobają, że dopóki nie sprawię sobie innej maszyny będę walczyć na tej ;)

7 komentarzy:

  1. Super! Nieśmiertelna czerń z szarością. Uważam, ze filc najlepiej nadaje się na pokrowce. Można też czasami pokombinować z cienką polarową poszewką w środku :) Bardzo fajny pokrowiec!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowa wiedżma! Mi się tam bardzo podoba. Dobrze, że zrezygnowałaś z guzika na rzecz rzepu. Przez guzik zrobiło by się zbyt tłoczno. ;))
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne etui. Lubie wiedźmy na miotle :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, świetny motyw i to uczucie - nikt takiego nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne. W sam raz dla mnie taki motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! mój czytnik ma pokrowiec, który zaczyna się rozłazić, chyba czas pomyśleć o czymś co można zrobić samemu... Twój jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie..bomba! Świetny motyw.

    OdpowiedzUsuń