Etykiety

niedziela, 29 listopada 2015

Szyję sobie poduszki - Angry Birds po raz pierwszy

Wiele szyłam przed grudniem. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że w końcu popularne stały się handamdowe oryginale prezenty. Grudzień to czas, kiedy każdy o prezentach myśli. A dzieciaki czekają na Mikołajki i na Gwiazdkę. 
W zawiązku z mikołajkowym prezentem przyszło mi uszyć na specjalne zamówienie pierwszą poduszkę z bohaterem kultowej już chyba gry Angry Birds. Prośba była konkretna, bo chodziło dokładnie o tego czerwonego ptaka. No i powstała czerwona poduszka z filcowymi aplikacjami. 
Przyznam Wam, że po doświadczeniach z innymi poduszkami, przede wszystkim z sowami, uszycie tej poduszki nie było dla mnie problemem. A efekt końcowy zadowolił mnie w 100%. Mam nadzieję, że poduszka ta spodoba się dziecku, które ją otrzyma :)

6 komentarzy:

  1. Ze zdjęcia w życiu bym nie poznała, że to handmade. Bardzo dbasz o detale :) Wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Naprawdę perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo mi się podoba, wykonanie rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło cudnie:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialnie ! Wygląda jak obrazek, bo nie widać żadnych szwów na pierwszy rzut oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Wygląda bardzo profesjonalnie :)))

    OdpowiedzUsuń