Etykiety

środa, 8 czerwca 2016

Podaj dalej - paczki wysłane

Na blogu Lexie's Art dołączyłam do zabawy PODAJ DALEJ. Po otrzymaniu drobiazgów od autorki tego bloga ogłosiłam zabawę u siebie. Paczki z gadżetami ode mnie przygotowałam dla 2 pierwszych zgłoszonych osób.
Każdą z nich zapytałam o preferencje. W jednym przypadku zostały one sprecyzowane, w drugim nie. I tak oto zrobiłam takie paczki:

Jedną ze zgłoszonych osób była Mamma Mai prowadząca blog Zakątek (nie)zwykłych pomysłów. Jej życzenia były sprecyzowane. Uszyłam więc folkową kosmetyczkę z czerwoną podszewką i zamkiem oraz poduszkę podróżną dla małej dziewczynki.
Kolejną ze zgłoszonych osób była jjka prowadząca bloga Rękodzieło Joanny/JJka/Joanna's crafts. Jej życzenie było niesprecyzowane. Miałam przygotować coś dla niej. Uszyłam więc 3 tulipany i większą kosmetyczkę.
Moje przesyłki dotarły już do dziewczyn. Teraz czas na to, żeby one ogłosiły zabawę u siebie.

4 komentarze: