Etykiety

wtorek, 19 lipca 2016

Skrót kilku czerwcowych wymianek

Czerwiec minął mi pod hasłem bardzo udanych wymianek. Wszystkie z facebookowej grupy wymiankowej Wymianki ręcznych robótek, którą bardzo Wam polecam.
Wymieniałam się na rzeczy zarówno dla siebie jak i dla najbliższych.

Oto ich efekty:

1. Wymianka z Alicją Zielononogą. Otrzymałam od niej piękną ręcznie robioną ceramiczną misę na owoce oraz małą paterę na biżuterię lub świeczki w zamian za poduszkę ze Świnką Peppą,do której dorzuciłam miętowe tulipany.
2. Wymianka z Lucyną prowadzącą blog Made by Lucy.  Otrzymałam od niej 2 piękne skrzyneczki na drobiazgi dla dwóch małych dziewczynek Heleki i Oli oraz 4 gratisowe króliki szydełkowe. W zamian uszyłam dla Lucyny bukiet 9 tulipanów oraz zestaw zabawek dla małej dziewczynki. Gratis dołożyłam dla dziewczynki opaskę typu pin up idealną na obwód główki 43-47 cm :)
3. Wymianka z pewną Wiolettą. Dostałam od niej 2 komplety bransoletek, które bardzo mi się podobają i są hitem sezonu. Ja dla Wioletty uszyłam 2 kosmetyczki.
4. Cudna wymianka na bogato z Michaliną prowadzącą fanpage Atelier Chasi rękodzieło dla każdego.
Michalina przygotowała dla mnie 3 zestawy cotton balls i 2 bransoletki. Ja w zamian uszyłam małą i dużą torbę filcową i gratis dorzuciłam kosmetyczkę.
5. Wymianka z przemiła Małgorzatą. Dostałam do niej piękną biżuterię. Z kolei Gosia otrzymała ode mnie szyte imię Misia oraz żyrafę sensoryczną.

17 komentarzy:

  1. Ale extra - bardzo lubię takie wymianki.
    Mi najbardziej spodobały się patery ceramiczne - takich pater nigdy dość !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ bogaty wymiankowo czerwiec za Tobą :) Same śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo... :) Klasa :) Wymianki bardzo udane :) Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianki! Tyle prezentów otrzymać to sama radość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dziewczyny! Zobaczycie co będzie za post w sierpniu! Za mną, w trakacie i przede mną cudne jak na razie 3 wymianki na tej grupie! Zapisujcie się i wymieniajcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, superawo! Obie strony zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wymianki, cuda dostałaś! Ceramika bajerancka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wymianki! A patery są po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianki:) Najbardziej podoba mi się misa i patera:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tulipanki pięknie kwitną ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Wymianki są fantastyczne :-) Buziaki letnie :-)

    OdpowiedzUsuń