Etykiety

poniedziałek, 20 lutego 2017

Wyjątkowo delikatny organizer na łóżeczko

Pamiętacie szyte literki składające się na imię KAMA? Dziś mam do zaprezentowania kolejny gadżet uszyty do pokoju tej małej istotki, która lada moment pojawi się na tym świecie. To wyjątkowo delikatny organizer na łóżeczko. A czemu ową delikatność zawdzięcza? Kolorystyce i motywowi na bawełnie - piórkom. 
Organizer ten jest nieco mniejszy od poprzednio przeze mnie szytych organizerów (niższy ok ok 4 cm i węższy o 10 cm. Ma też inny rozkład kieszeni. Na górze są tylko 2 mniejsze, a a dole 1 duża.
Na tym zdjęciu widać także, jak mama Kamy - autorka bloga Kiedy Liwka śpi... - wkomponowała w łóżeczko uszyte przeze mnie literki :)
Za wszystkie zdjęcia dziękuję mamie Kamy i Liwki :)

P.S. To nie koniec szycia dla Kamy! Już w planach jest kosz na zabawki.

15 komentarzy:

  1. No, no Agnisiu rewelacja :) Bardzo mi się podoba takie połączenie, a kolorki mimo, że delikatne, pasują cudownie do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwierzycie, że to łóżeczko ma prawie 40 lat? :) Organizer jest piękny, a piórka mnie zaczarowaly odkąd je zobaczyłam :) Czekamy na kosz, a potem będziemy wymyślać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I wyszedł super zestawik i łóżeczko jak marzenie, Liwka będzie smacznie chrapać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i pomysłowy:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie się wszystko prezentuje :) Kama na pewno będzie zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę taki organizer - super praktyczna rzecz! A ten faktycznie wydaje się taki delikatny i leciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Jestem zachwycona, dopiero tutaj trafiłam , ale będę często zaglądać, Marzę o tym ,zeby sobie kupić maszynę do szycia i czasami coś uszyć, chocby te cudne tulipane, ktore Pani szyje-zachwycające
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wszystko razem wygląda. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny organizer i ten delikatny wzór na materiale:)

    OdpowiedzUsuń