Etykiety

piątek, 5 maja 2017

Poduszka nie do podrobienia

Kto by pomyślał o połączeniu tych dwóch rzeczy: kwiat i piłka do nogi. Takie połączenie miało wystąpić na prezentowej poduszce dla pewnej Natalii. 
Miało się na niej znaleźć również imię solenizantki. 
Warunki były takie - interpretacja dowolna, ale zero różu.
Postanowiłam uszyć zwykłego jaska z naszytą filcową aplikacją. Na bazę poduszki wybrałam fioletowe minky i szarą bawełnę w groszki. 
Kwiatek i imię dobrałam do koloru minky. 
Piłka wyszła mi bardzo precyzyjnie. Czarne kreski, to przeszycia zwykła czarną nitką.
Jak widzicie kwiatek i piłka mogą tworzyć udany duet ;)

9 komentarzy:

  1. Piękna piłka :-D Kolory i elementy tworzą świetny chociaż nietypowy duet .Najważniejsze ,że obdarowana będzie zachwycona :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. To zestawienie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciekawa podusia :)))) Slicznie Ci wyszla :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra :) i jak widać nie każda dziewczynka równa się róż - super wybrnęłaś z tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie ze mogą grać w duecie!!!! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna poduszka :)

    OdpowiedzUsuń