Etykiety

piątek, 14 lipca 2017

Dwie brzoskwiniowe torby hobo - niby takie same, a inne

Torby hobo powstają u mnie nieprzerwanie. 
Dziś mam dla Was dwie torby w bardzo wakacyjnych kolorach. Niby takie same, a jednak inne. 
Każda uszyta jest z materiału w pięknym brzoskwiniowym kolorze, który dostałam od znajomej. Była to zasłona kupiona gdzieś w lumpeksie. To z niej miała uszyć 2 torby hobo. 
Materiał ten jest pleciony z grubych nici. Podczas ciecia poszczególnych elementów niesamowicie się sypał. Przed szyciem musiałam każdy z wyciętych elementów (nawet ten najmniejszy) obszyć dookoła ściegiem overlockowym, żeby wzmocnić krawędzie materiału.
Cała praca jednak bardzo się opłacała, bo powstały fajnie prezentujące się torby.
Każda z nich ma inną podszewkę. 
Pierwsza ma podszewkę z papugami. 
Druga biało-czarna podszewkę w geometryczny wzór.
Dawanie tkaninom drugiego życia to genialny pomysł! Jak widzicie z zasłony może powstać bardzo praktyczna torba, która przykuje oko niejednej osoby!

9 komentarzy:

  1. Super pomysł, a wykonanie jeszcze lepsze :) Kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na lato fantastyczne torby :) Żywe, energetyczne kolorki a i wnętrza nietypowe i zaskakujące :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recykling :) torby piękne, choć wyobrażam sobie, ile miałaś z nimi roboty i nitkowego bałaganu! Mimo to tak jak piszesz - warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torby! Rzeczywiście szyciowy recykling daje dużo satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zamieniłaś starą zasłonę na nowe odlotowe torby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny kolor, ta papuzia poszewka jest świetna. :D

    OdpowiedzUsuń