Etykiety

piątek, 29 września 2017

Torba hobo - rattan i kaktusy

Kolejna torba hobo z tkaniny imitującej grafitowy rattan gotowa! Tym razem załapał się ona na zdjęcie na człowieku ;)
Wcale się nie dziwię, że torby te są hitem. Moją noszę nieprzerwanie od pół roku i jestem z niej bardzo zadowolona. Podobnie mają moje znajome, które również posiadają uszyte przeze mnie torby tego typu! Są idealne do pracy i na zakupy po pracy. Zgrabne, a zarazem pojemne! Doceniła je też pewna mama, która w końcu podczas rodzinnego wakacyjnego zwiedzania nowych miejsc miała wszystko przy sobie i nie wyglądała jak wielbłąd. :D 
To torba powstała z kolei dla pani, która za tradycyjnym torebkami nie przepada, a torba w tym stylu zyskała jej przychylność.
Bawełnę na podszewkę wybrały 2 urocze córki właścicielki torby. Padło na materiał, który bardzo mi się podoba, czyli szarą bawełnę w kolorowe kaktusy w doniczkach!

9 komentarzy:

  1. Piekna i praktyczna : Idealna :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna :) A ten wzór we wewnątrz to absolutny hit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jak zawsze a te kaktusy dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje torby zawsze zaskakują oryginalnym i kontrastowym wnętrzem :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna torba, czy można zamówić u Pani taką torebkę? Jaki byłby koszt? Pozdrawiam, kc

    OdpowiedzUsuń