Etykiety

niedziela, 12 listopada 2017

Ciepłe kominy i czapka na zimę oraz ponowne rozstrzygnięcie gruszkowego candy!

Zdecydowanie czas już na włączenie do stałej garderoby ciepłych ciuchów i dodatków. Ja modyfikuję i uzupełniam swoją kolekcję swetrów, zrobiłam też przegląd czapek, rękawiczek, szalików i kominków. I postanowiłam uszyć sobie komin z ciepłej dresówki w kolorze ciemnego turkusu i dzianiny w róże - uniwersalny komin, który może być noszony zarówno pod jak i na płaszcz.
 Ten komin uszyłam dla znajomego. Bardzo spodobała mu się cienka dresówka w pioruny, którą połączyłam z czarną grubą dresówką. 
A na koniec ciepła, dwustronna, uniwersalna czapka na zimę z grubej czarnej dresówki i dzianiny w odcieniu ciemnoszarego melanżu. 
A teraz ponowne rozstrzygnięcie gruszkowego candy. Jako, że poprzednio wylosowana osoba nie odezwała się do mnie, więc postanowiłam powtórzyć losowanie - odp pierwszego minęło już 9 dni. 
Tym razem padło na nr 1 pod którym kryje się Asia prowadząca blog Asikowy Kącik! Asiu gratuluję i czekam na dane do wysyłki, które możesz przesłać mi na maila: agnieszka.szwajkowska@gmail.com.


8 komentarzy:

  1. Wszystkie uszytki piękne, ale ten komin w róże jest zachwycający! :) Gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasę oczy i podziwiam komin w róże. Skąd ty bierzesz te wszystkie piękne materiały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne szyjatka :))) Uwielbiam kominy :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te kominy :) Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin dla Ciebie bardzo mi się podoba świetny wybór materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny dobór materiałów!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wzór te róże wygląda jak haftowane :) świetne kominy

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń