Etykiety

środa, 27 grudnia 2017

Prosta, czarna, duża listonoszka

Oto kolejny model mojej torby - podobny do standardowego, ale w innych wymiarach i w stylu listonoszki - bez krótkich pasków do noszenia na ramieniu. Wszystko zgodnie z zamówieniem mojej bratowej w ramach gwiazdkowego prezentu.
Torba ta jest uszyta z czarnej tkaniny tapicerskiej tkanej z dość grubych nici, z jakiej powstało większość moich toreb typu hobo - muszę przyznać, że ten materiał w przypadku prostych toreb sprawdza się bardzo dobrze. 
Pozostałe rzeczy w torebce nie były sprecyzowane. Kolor skóry na kieszonkę dobrałam więc sama - jest to kolor dość dziwny - niby czekoladowy przechodzący w bordo. 
Torba ta ma szerokość ok 42 cm i wysokość ok 35 cm.
Na podszewkę wybrałam bawełnę w szare i białe duże trójkąty. 
Dla mnie wygląda ona świetnie!

7 komentarzy: